fbpx
Cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

Zgadzam się!
Zgadzam się!

Zmieniamy system informatyczny! - Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej

Zmieniamy system informatyczny!

Szanowni Państwo,

w trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług, z dniem 17.04.2023r. naturoBank planuje wprowadzić nowy system informatyczny. W ślad za tym, zmieni się również System Bankowości Internetowej.

Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie, to jeszcze większa wygoda obsługi, oszczędność czasu i pieniędzy.

To co pozostanie niezmienne, to najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Informujemy, iż główne prace techniczne w tym zakresie będą prowadzone w dniach 14.04.2023r. – 17.04.2023r.

W związku z powyższym, wykonywanie operacji w obecnym systemie będzie możliwe do godziny 12:00 w dniu 14.04.2023r.
Informujemy, iż dotychczasowy system będzie dostępny jeszcze przez 9 miesięcy (tylko w zakresie wglądu do historii operacji na rachunku).

Informujemy, że historia rachunku nie będzie widoczna w nowym systemie, jednak będzie możliwa do uzyskania w placówkach Banku w formie papierowej.

Informujemy, że w dniu 14.04.2023r. (piątek) wszystkie placówki Banku będą czynne do godziny 12:00.
Po tym czasie zostanie zapewniona obsługa w zakresie kart płatniczych, dlatego też zachęcamy do korzystania z bankomatów oraz do płatności bezgotówkowych w punktach usługowo-handlowych.

System Bankowości Internetowej w nowej odsłonie będzie dostępny pod adresem https://online.naturobank.pl od godz. 09:00 w dniu 17.04.2023 r. (poniedziałek).

Od tego momentu będzie również dostępna Aplikacja Mobilna na telefony komórkowe, zarówno dla systemu Android, jak i iOS.

Hasła do pierwszego logowania zostaną przesłane na Państwa telefony, po odpowiedzi na pytania weryfikujące tożsamość przy logowaniu.

IDENTYFIKATORY pozostaną bez zmian. Jeśli dysponujecie Państwo więcej niż jednym identyfikatorem istnieje możliwość połączenia wszystkich w jeden profil. Szczegóły dostępne u pracowników Banku.

Aktualne informacje będą w tym okresie udostępniane na naszej stronie internetowej www.naturobank.pl.
Zachęcamy do śledzenia aktualności.

Przepraszamy za niedogodności.
W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Przypominamy też o stosowaniu się do zasad bezpieczeństwa!

Logowanie powinno nastąpić dopiero po sprawdzeniu informacji o certyfikacie serwisu bankowości internetowej.

Urządzenie dostępowe i oprogramowanie:

Logowanie:

Autoryzacja operacji:

Dziwne zachowanie na stronie powinno zawsze budzić u klienta czujność. Na przykład: długie oczekiwanie na zalogowanie, pojawiające się niestandardowo wyglądające pola, pojawiają się dodatkowe pola formularza do wprowadzenia dodatkowych danych, prośba o podanie hasła przy operacjach tego niewymagających.