Cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

Zgadzam się!
Zgadzam się!

Karty - Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej

Karty debetowe

Bank posiada w swojej ofercie karty debetowe zbliżeniowe:

Nowoczesne i funkcjonalne karty debetowe do konta osobistego, które oprócz standardowych funkcji realizacji transakcji bezgotówkowych i wypłaty gotówki umożliwiają dokonywanie transakcji zbliżeniowych.

Korzyści:

Zastrzeżenie karty

W przypadku utraty karty płatniczej należy ją jak najszybciej zastrzec, dzwoniąc pod jeden z poniższych numerów telefonu:

+48 22 515 31 50

+48 828 828 828 (Krajowy System Zastrzegania Kart)
Pamiętaj! Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodobieństwa wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty!

Karta mobilna Visa – zbliżeniowa karta debetowa

Portfel SGB jest aplikacją umożliwiającą dokonywanie szybkich i wygodnych płatności kartą mobilną Visa, zainstalowaną w telefonie posiadającym system operacyjny Android w wersji minimum 4.4 oraz obsługę NFC. Do komunikacji karty z terminalem płatniczym wykorzystana została technologia Host Card Emulation (HCE), pozwalająca na dokonywanie płatności niezależnie od operatorów telefonii komórkowej. Wystarczy odblokować ekran telefonu i zbliżyć go do czytnika kart bezstykowych.

Karta mobilna Visa wydawana jest Klientom posiadającym w Banku ROR.

Korzyści:

3D Secure

3D Secure to dodatkowe darmowe zabezpieczenie płatności dokonywanych kartami w Internecie. Każda transakcja może być potwierdzana (zależy to od sklepu internetowego) dodatkowym hasłem, które klient nadaje przy rejestracji karty w usłudze.

Rejestracja karty w usłudze 3D Secure wykonywana jest jednokrotnie. W trakcie dokonywania płatności kartą w sklepie internetowym posiadającym tą usługę pojawi się dodatkowe okienko, w którym klient w celu potwierdzenia tożsamości podaje swoje dane osobowe znane przez Bank i ustala hasło. Podczas rejestracji karty w usłudze 3D Secure klient określa również komunikat osobisty – tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą w Internecie, stanowiący dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego w trakcie rejestracji hasła.

Korzyści: