Cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.
Zgadzam się!
Zgadzam się!
Aplikacja mobilna naturoBank (Nasz Bank) umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną naturoBanku, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Aplikacja mobilna naturoBank (Nasz Bank) to:
- bezpieczeństwo (zabezpieczenie hasłem lub biometrią)
- wygoda (mobilna autoryzacja oraz intuicyjny interfejs)
- kontrola (autoryzacja każdej operacji, informacje w czasie rzeczywistym nawet przy wyłączonej aplikacji, historia wszystkich operacji)
- dostępność (stały dostęp do Twoich finansów, niezależnie gdzie się znajdujesz).
Autoryzacja mobilna
Aplikacja zapewnia bezpieczną i wygodną autoryzację. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycje składane w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Autoryzacja mobilna zastępuje jednorazowe hasła wysyłane w komunikatach SMS – koniec z czekaniem i przepisywaniem haseł. Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako bezpłatne wiadomości PUSH niezależnie od tego, czy aplikacja jest w danym momencie uruchomiona.
Realizacja przelewów
W aplikacji mobilnej szybko i wygodnie wykonasz przelewy:
– standardowy – Elixir;
– przyspieszony – SORBNET;
– predefiniowany;
– płatność podzielona – Split Payment;
– do ZUS i US;
Kontrola dostępnych środków
Miej finanse pod kontrolą! Przed zalogowaniem do aplikacji możesz sprawdzić ostatnio wykonaną operację oraz wysokość środków dostępnych na rachunku. Wystarczy wejść w Ustawienia i wybrać rachunek!
Jak aktywować aplikację?
- ZAINSTALUJ APLIKACJĘ (Pobierz aplikację naturoBank z autoryzowanych sklepów App Store (iOS – Apple), Google Play (Android) i zainstaluj na urządzeniu mobilnym).
- URUCHOM APLIKACJĘ (Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej).
- USTAL E-PIN (Zdefiniuj, wpisz i zapamiętaj identyfikator e-PIN, który będzie potrzebny do logowania w aplikacji oraz zatwierdzania transakcji).
- KORZYSTAJ Z MOBILNEJ BANKOWOŚCI (Dostosuj ustawienia aplikacji do swoich potrzeb, dodaj logowanie biometryczne).